Návštěvy od 20. dubna 202219.04.2022

S účinností od 20. dubna 2022 se obnovují návštěvy v našem zařízení. Návštěvy již nemusí prokazovat svoji bezinfekčnost (není potřeba dokládat test, očkování ani prodělání COVIDu). Také se ruší systém evidence návštěv. Návštěvy budou probíhat v návštěvní místnosti v přízemí zařízení. Doporučená doba návštěv je každý den od 9 do 17 hod (tato doporučená doba je z důvodu prováděných ošetřovatelských výkonů u klientů). Dále doporučujeme rodinným příslušníkům imobilních klientů, aby návštěvu personálu nahlásili s předstihem, abychom mohli klienta k návštěvě připravit, a vy jste nemuseli čekat.  Při příchodu zazvoňte na zvonek u vstupních dveří, že jste již v zařízení a na svého rodinného příslušníka vyčkejte v návštěvní místnosti (dveře cca 20 m vlevo od vstupních dveří s nápisem Návštěvní místnost). Při návštěvě stále platí povinnost nošení ochrany dýchacích cest (respirátor třídy FFP2 nebo KN95 bez výdechového ventilu). Při známkách akutního respiračního onemocnění prosím návštěvu v zařízení odložte.

Mgr. et Bc. Klug Anna, MBA, LL.M., ředitel zařízení

více
Zákaz návštěv od 19. března 202218.03.2022

Z důvodu výskytu onemocnění COVID -19 v našem zařízení jsme nuceni do odvolání uzavřít náš domov. Pro další vývoj situace prosím sledujte naše webové stránky.

Mgr. et Bc. Klug Anna, MBA, LL.M., ředitel zařízení

více
počítadlo.abz.cz

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /data/web/virtuals/115042/virtual/www/domains/ldz.cz/dsa/func.php on line 4

Stravování

zpět | tisk

  • zařízení poskytuje celodenní stravování
  • cena surovin včetně provozních nákladů souvisejících s přípravou stravy činí 170,- Kč/den
  • strava je podávána 4x denně dle časového rozvrhu:
    • snídaně     07,30 — 08,30 hodin
    • oběd          11,30 —12,30 hodin
    • svačina      14,30 — 15,00 hodin
    • večeře       17,15 — 18,00 hodin
  • strava (oběd, večeře) je dodávána dodavatelsky
  • snídaně a svačiny jsou připravovány v zařízení
  • strava je přizpůsobena svým složením, množstvím a úpravou věku a zdravotnímu stavu klientů
  • dodáváme dvě diety: racionální (dieta č.3) a diabetickou (dieta č.9)
  • klientům lze také nabídnout různé formy jídel: celé, mleté, mixované
  • diety klientům předepisuje praktický nebo odborný lékař
  • strava může být klientům podávána buď v jídelně nebo, dle zdravotního stavu a přání klienta, na pokoji
  • dle přání klienta je také možné stravu servírovat na odlehčeném (melaninovém, plastovém) nádobí
  • svačinu a nápoje roznáší personál klientům přímo na pokoj
  • v případě, že si klient přeje porušovat léčebný režim (nedodržovat předepsanou dietu) je mu to umožněno
  • lékařem nebo zdravotnickým pracovníkem (zdravotní sestra) je mu vysvětlen účel předepsané diety, možné následky jeho jednání na zdravotní stav
  • přeje-li si klient i přes edukaci porušovat léčebný režim, je s ním sepsán dokument tzv. negativní reverz
  • strava je dodávána dle jídelního lístku, který je vyvěšen na nástěnce v chodbě zařízení
  • v případě, že klient nesouhlasí s jednotným výběrem jídla, je mu umožněno vybrat si jiné jídlo (toto je zpoplatněno z důvodu zvýšených finančích nároků na přípravu a dopravu stravy, upřesňuje smlouva)
  • klient má možnost zasahovat do tvorby jídelního lísku (v Dotaznících spokojenosti se ptáme jaká jídla by klienti chtěli připravit)
  • strava je podávána v jídelně nebo dle přání a zdravotního stavu klienta na pokojích
  • tekutiny (čaj) jsou k dispozici po celý den
  • vzhledm k tomu, že v zařízení je poskytována celodenní strava, není vhodné shromažďovat větší množství jídel na pokojích
  • zvláště, pak nedoporučujeme skladovat na pokojích potraviny, které rychle podléhají zkáze
  • k uchovávání těchto potravin je určena lednice, která je v jídelně zařízení
  • potraviny, které má klient uschovány v lednici v jídelně, by měl mít řádně označené, aby nedocházelo ke konzumaci od jiných klientů
  • jelikož je lednice společná pro všechny klienty, není v silách pracovníků DSA zajistit dohled nad uloženými potravinami
  • dále zařízení neručí za zdravotní nezávadnost potravin, které nepodává
  • v případě, že pracovník zařízení najde plesnivé nebo nepoživatelné potraviny, má právo je vyhodit
  • při předem oznámeném pobytu mimo zařízení mají uživatelé nárok na vrácení příslušné části zaplacené úhrady za stravné

 

  • úhrady služby jsou stanoveny v souladu se zněním zákona č. 108/2006 Sb. a prováděcí vyhlášky číslo 505/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • dle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, musí zbýt po odečtení nákladů za ubytování a stravování každému uživateli alespoň 15% z jeho příjmu (důchodu)

 

jídelnastravovací komplex

  • umístění budovy, její technický stav a materiální podmínky služby
  • kapacita zařízení je 51 klientů sociální služby
  • budova je po rekonstrukci, jsou udržovány v ..

    více
  • Cílovou skupinou Domova pro seniory Anička jsou:

  • klienti starší věku 55 let
  • klienti s chronickým nebo jiným zdravotním postižením
  • senioři
  • čá...
  • více

    Klienti zařízení mohou využívat dle svých zájmů, potřeb a zdravotního stavu pořádané programy v zařízení. Patří sem:

  • možnost sledování televize
  • p...

    více
  • Copyright © 2013 dsa@ldz.cz
    Design by Lucie SLIŽOVÁ
    LDZ, s.r.o.
    Domov pro seniory Anička
    Na Kameni 116, 517 54 Vamberk
    GPS Loc:50°6
    16°17
     
    sociální úsek
    Mgr. et Bc. Klug Anna, MBA, LL.M.
    T: 498 771 860
    M: 774 453 350
    E: dsa@ldz.cz
    Mgr. et Bc. Klug Anna, MBA, LL.M.
    ředitel zařízení
    T: 498 771 860
    M: 774 453 350
    E: dsa@ldz.cz
     
    zdravotnický úsek
    Veverková Iveta
    vedoucí pracovník
    T: 498 771 863
    M: 724 921 621
    E: sestry@ldz.cz
    Perets Olena
    vedoucí zařízení
    T: 498 771 862
    M: 774 453 351
    E: vedouci@ldz.cz